BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Center for Handicap har vi fuld fart på udviklingen af vores specialområde. De kommende år skal vi både bygge nye botilbud, rekruttere og fastholde dygtige medarbejde og have udviklet gode rammer for borgere og medarbejdere. For at nå i mål med det, har vi brug for en Tværgående Udviklings- og Projektkoordinator – kunne det være dig?
Stillingen er på 30 timer om ugen – evt. med mulighed for flere hvis du ønsker det og arbejdstiden vil fortrinsvis ligge i dagtimerne på hverdage. Opgaver aften og weekend kan forekomme. Stillingen er tidsbegrænset på 2 år, således ansættelsen ophører pr. 31.juli 2025.
Hvad kan vi tilbyde?
Du har her muligheden for at få en spændende nyoprettet stilling, som du i stor grad kan være med til at sætte dit præg på. Der er en høj grad af frihed i jobbet, hvor du bl.a. selv har mulighed for at planlægge din dag. Du vil indgå på en arbejdsplads med rige muligheder for faglig og personlig udvikling.
Og så får du ikke mindst en lang række engagerede kollegaer, som sammen med dig vil have stor fokus på at løfte vores kerneopgave. Hos os er der både plads til at lave fejl – dem lærer vi nemlig af – og plads til smil i en til tider travl hverdag. Læs f.eks. hvad din kommende afdelingsleder-kollega siger om Center for Handicap:
”Hos os er vi ambitiøse og har et stort fokus på det vi er ansat til. Når det er sagt, så dyrker vi det kollegiale og det er altid muligt at række ud og få hjælp fra hinanden – og så er der altid plads til grin og kage”.
Kan du holde den røde tråd?
Som Tværgående Udviklings- og Projektkoordinator skal du som supplement til ledergruppen, understøtte den røde tråd i processer og projekter, så vi kan fokusere på at lede organisationen med nærvær, mod og handlekraft. Du vil blive placeret som en del af ledergruppen, hvor du refererer til Centerlederen, på lige fod med afdelingslederne i Center for Handicap.
Du kommer ikke til at lede medarbejdere, men du vil i høj grad komme til at lede implementeringsopgaver, projekter og øvrige opgaver selvstændigt.
Dine opgaver vil bestå af koordinerende, implementerende og administrative opgaver.
Det kan være i forhold til at implementere overordnede visioner og strategier, planlægge og koordinere fælles intro- og uddannelsesdage i Center for Handicap, eller at gøre klar til tilsynsbesøg fra forskellige tilsyn.
Der vil også komme opgaver ad hoc.
Ønsker til dine kompetencer og kvalifikationer
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så afgørende for os, men vi lægger vægt på, at du har været beskæftiget med det specialiserede handicapområde, og at du har viden om, hvilke krav der stilles til vores område - eksempelvis fra socialtilsynet.
I vores vurdering af ansøgere vil vi desuden lægge vægt på:
- Stor erfaring med at planlægge, koordinere og implementere opgaver og projekter på en stor arbejdsplads
- Lyst til at understøtte ledergruppen til gavn for hele organisationen
- Gode evner til at arbejde systematisk og struktureret – men også evner til at sadle om, når det bliver nødvendigt
- Kendskab til det specialiserede handicapområde og forståelse for de mekanismer, der er på det døgndækkede område
- Kendskab til de forskellige pædagogiske metoder
– så du skal med andre ord være en multikunstner inden for det specialiserede handicapområde.
Men nu forventer vi heller ikke, at du kan alt fra starten. Det vigtigste er, at du opsøger viden, spørger hvis der er noget du er i tvivl om og at du kan tage imod gode råd 😊
Og hvem er vi så…
Center for Handicap er Horsens kommunes specialeområde, der understøtter børn og voksne med udviklingshandicap - psykiske og fysiske funktionsnedsættelser – i at leve og bo så selvstændigt et liv som muligt.
I Center for Handicap har vi indsatser ved omkring 300 børn, unge eller voksne borgere, et budget på ca. 100 millioner og har omkring 200 fastansatte medarbejdere. Dertil kommer et antal vikarer.
Ledergruppen består af 6 afdelingsledere, som referere til Centerlederen.
Du kan læse mere om Center for Handicap i Tværgående Udviklings- og projektkoordinator - CFH og på vores hjemmeside www.centerforhandicap.horsens.dk.
Har du spørgsmål til stillingen?
Du er meget velkommen til at kontakte Centerleder Thilde Kristensen på tlf. 24 97 61 69 Ring mellem 8 og 8.30 på hverdage.
Ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer.
Der er sidste ansøgningsfrist søndag d. 11. juni kl. 23.59.
vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 15. juni 2023.
Ansættelsesudvalget består af Centerleder og 2 Afdelingsledere.
Ansættelse pr. 1.8.2023 eller hurtigst derefter.
Arbejdssted: Center for Handicap, Horsens kommune.
Du vil få kontor på Tordenskjoldsgade 23 i Horsens.
Læs mere:
Center for Handicap - Hjemmeside
Ledelsesgrundlag
HPS vision 2023-2027
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=31982b77-6821-4928-ad04-39e30d4a6e0a
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834733