Gedved Skole søger en administrativ medarbejder med flair for økonomi pr. 1. april 2024

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Horsens Kommune har vi en klar mission: Det handler om børnene.

Hvis børnene også er vigtige for dig, og du samtidig er engageret og struktureret, er det dig, vi søger som administrativ medarbejder på Gedved Skole.
 
Kan du se dig selv:

  • Blive en del af en velfungerende skole med et godt arbejdsmiljø?
  • Arbejde på en skole med højt tempo og med en hverdag præget af liv og til tider uforudsete ændringer?                  
  • Få vist en høj grad af tillid og ansvar i forhold til dine opgaver?
  • Blive en del af vores team, som udover dig består af skoleleder, viceskoleleder, pædagogisk leder og skolesekretær
  • Arbejde i et fleksibelt og professionelt team, hvor der er plads til smil og grin
Din hovedopgave vil være i tilknytning til skolens økonomi og budgetlægning , hvor du bl.a. står for at lave vores månedlige budgetopfølgning i NemØkonomi, den daglige regningsbetaling og lønindberetninger. Herudover må du gerne have interesse for personaleadministration, og det er kun et ekstra plus, hvis du har kendskab til overenskomster mv. på skoleområdet. Herudover skal du løse ad hoc opgaver for ledelsen.
Er der andre opgaver du brænder for, så taler vi om det, så vi sammen kan sætte dine kompetencer bedst i spil.
 
Vi forventer at du:
  • Har en relevant uddannelse inden for administration. Vi ser gerne, at du har en kontoruddannelse med erfaring indenfor økonomi og administration. Det er en fordel, hvis du kender skoleområdet eller har erfaring med arbejdet på en decentral institution. 
  • Har kendskab til KMD (Rollebaseret Indgang og gerne Educa Personale), NemØkonomi, SBSYS og Aula og har let ved at sætte dig ind i nye systemer
  • Er imødekommende, rolig, serviceminded og fleksibel
  • Holder af afveksling og at dagene ikke ligner hinanden
  • Er god til at have flere bolde i luften og kan håndtere en arbejdsdag med mange afbrydelser
  • Er god til at samarbejde med forskellige faggrupper
  • Er motiveret for og kan bidrage positivt til at skabe den bedste skole og arbejdsplads
Gedved Skole er en skole med ca. 400 elever fordelt på 0.-9. klassetrin med tilhørende SFO og klubdel for 0. – 7. årgang. Vi bor i et lille samfund ca. 7 kilometer nord for Horsens, og har en stærk tradition for et godt og værdifuldt samarbejde med forældre og det øvrige lokalsamfund.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er på 37 timer/ugen. Den faktiske ugentlige arbejdstid er højere, så der kan afspadseres i alle skoleferier. I sommerferien er vi på arbejde i først og sidste uge af børnenes ferie.

Du er velkommen til at kontakte os på 76 29 15 60, hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil lave aftale om besøg. I uge 7 kan du kontakte os via mail: gedved-skole@horsens.dk.
 
Ansøgningsfrist:
Torsdag d. 22. februar 2024
 
Ansættelsessamtaler:
Mandag den 26. februar 2024

Ansøgning:
Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send ansøgningen via knappen ”Send ansøgning”, som du finder nedenfor.
Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.
Ansøgninger modtages ikke på mail.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Kirkevej 16, 8751 Gedved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988411

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet