BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Horsens Kommune har vi en klar mission: Det handler om børnene.
Hvis børnene også er vigtige for dig, og du samtidig er engageret og struktureret, er det dig, vi søger som administrativ medarbejder på Gedved Skole.
Kan du se dig selv:
- Blive en del af en velfungerende skole med et godt arbejdsmiljø?
- Arbejde på en skole med højt tempo og med en hverdag præget af liv og til tider uforudsete ændringer?
- Få vist en høj grad af tillid og ansvar i forhold til dine opgaver?
- Blive en del af vores team, som udover dig består af skoleleder, viceskoleleder, pædagogisk leder og skolesekretær
- Arbejde i et fleksibelt og professionelt team, hvor der er plads til smil og grin
Er der andre opgaver du brænder for, så taler vi om det, så vi sammen kan sætte dine kompetencer bedst i spil.
Vi forventer at du:
- Har en relevant uddannelse inden for administration. Vi ser gerne, at du har en kontoruddannelse med erfaring indenfor økonomi og administration. Det er en fordel, hvis du kender skoleområdet eller har erfaring med arbejdet på en decentral institution.
- Har kendskab til KMD (Rollebaseret Indgang og gerne Educa Personale), NemØkonomi, SBSYS og Aula og har let ved at sætte dig ind i nye systemer
- Er imødekommende, rolig, serviceminded og fleksibel
- Holder af afveksling og at dagene ikke ligner hinanden
- Er god til at have flere bolde i luften og kan håndtere en arbejdsdag med mange afbrydelser
- Er god til at samarbejde med forskellige faggrupper
- Er motiveret for og kan bidrage positivt til at skabe den bedste skole og arbejdsplads
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er på 37 timer/ugen. Den faktiske ugentlige arbejdstid er højere, så der kan afspadseres i alle skoleferier. I sommerferien er vi på arbejde i først og sidste uge af børnenes ferie.
Du er velkommen til at kontakte os på 76 29 15 60, hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil lave aftale om besøg. I uge 7 kan du kontakte os via mail: gedved-skole@horsens.dk.
Ansøgningsfrist:
Torsdag d. 22. februar 2024
Ansættelsessamtaler:
Mandag den 26. februar 2024
Ansøgning:
Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send ansøgningen via knappen ”Send ansøgning”, som du finder nedenfor.
Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.
Ansøgninger modtages ikke på mail.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Kirkevej 16, 8751 Gedved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988411