BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Så læs med her...
Hos os kan du nemlig blive administrationselev og få:
- en to-årig uddannelse, du kan bruge med det samme – eller bygge videre på.
- et forløb med både skole- og praktikophold.
- løn under hele molevitten som pt er kr. 14.752,00 pr måned (og voksenløn som pt er kr. 22.424,75 til dig, der er over 25 år).
- adgang til vores elevklub og vejleder-ordning.
- mulighed for studietur til udlandet.
På en arbejdsplads som vores er kollegaer i administrationen uundværlige. Kort fortalt er det dem, der får kommune-tandhjulene til at glide let og organisationen til at fungere. Og sådan er det ikke kun hos os i det offentlige - på det private arbejdsmarked er medarbejdere med administrative kompetencer en lige så stor gevinst at ha’ på holdet.
Derfor skal du som elev lære fra de dygtigste: Vores administrative kollegaer.
Du kommer i løbet af de to år til være en del af to-tre forskellige afdelinger, hvor du bliver skarp til:
- Sagsbehandling. Her får du viden om lovgivningen på områder som pension eller sygedagpenge og lærer, hvordan vi behandler ansøgninger.
- Borgerbetjening. Du får redskaber til at kommunikere med vidt forskellige borgere og hjælpe dem videre.
- Økonomi. Vi klæder dig på til at løse en række forskellige regnskabsopgaver og bruge vores IT-systemer og er klar på at komme med nye ideer til arbejdsgange.
- Løn og personale. Du bliver ekspert på områder som overenskomster, ferieaftaler, ansættelse og afskedigelse af kommunalt ansatte.
- Digitalisering. Du deltager i både drift, udvikling og implementering af flere af vores it-systemer.
… vores optagelseskrav, som er:
- en faglig baggrund som f.eks. EUX, STX, HF, HTX, HHX og HGS.
- dine personlige kompetencer. Det er vigtigt for os, at du er nysgerrig, har lyst til at byde ind på opgaver og være en del af vores kollegaskab.
- er du over 25 år, skal du også ha’ en såkaldt realkompetence-vurdering. Det er en samtale, du kommer til på din nærmeste erhvervsskole.
Læs her, hvordan du gør på ug.dk.
De praktiske detaljer
Ansøgningsfrist: Søndag d. 30. juli 2023
Vi forventer at holde samtaler uge 32
Ansættelsen starter: Den 1. september 2023
Har du spørgsmål?
Så ta’ fat i løn- og personalekonsulent Rikke Mølgaard på perim@horsens.dk. På grund af ferie er der ikke mulighed for at ringe.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=430084c3-a0a2-408c-aa19-037bb2c2cb52
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5864593