Kontorassistent/bogholder til virksomhed i Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger på vegne af vores kunde i Horsens en kontorassistent/bogholder, som kan håndtere en bred palet af opgaver. Der er tale om et længerevarende viakriat med mulighed for fastansættelse. 

Opstart er gerne omkring 01/06-23. 

Vi søger en erfaren kontorassistent med bogholdererfaring, som kan indtage en alsidig rolle, hvor man får en varierende arbejdsdag med mange forskellige slags arbejdsopgaver. Virksomheden har bl.a. en del udekørende medarbejdere og her kommer man bl.a. til at sørge for diæter, booking af overnatning osv.

Du kommer til at sidde på et kontor, hvor I sidder 8-10 mand. Virksomheden bruger Office Visma. 

 

Arbejdsopgaver: 

  • Registrering, gennemgang og kontrol af ugesedler
  • Fakturering
  • Håndtering af udgifter til diverse projekter
  • Arkivering
  • Bestilling af diverse arbejdsudstyr
  • Ansvar for diæter, booking af fly, hoteller osv.

 

Løn efter kvalifikationer

Hvis du er interesseret i stillingen, så søg via linket. Ansøgninger sendt via mail ikke blive taget i betragtning.

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Susanne Laursen mandag til fredag fra 08.30-15.30

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Medarbejderne ApS, Anders Billes Vej, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://medarbejderne.peopletrust.dk/candidate/?module=candidateweb&page=Job&action=readMore&jobId=1014144

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5816677

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet