Kontorrengøring 2,25 timer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har travlt hos Horsens Rengøring – så derfor har vi brug for endnu en stabil og ansvarsbevidst medarbejder, der kan varetage kontorrengøring hos en af vores kunder i Horsens.

Vi forventer, at du kan arbejde effektivt, selvstændigt og med højt kvalitetsniveau. Du skal kunne tale og forstå enten dansk eller engelsk. 

Jobbet er også egnet til fleksjob.

Hvornår: Fredag efter kl. 15.00 eller lørdag mellem kl. 6.00 – 18.00.

Timer: 2 timer pr. uge, dog hver 4. uge 3 timer.

Opstart: 4/8-2023.

Straffeattest skal forevises.
Ansættelse og løn efter Serviceoverenskomsten.

Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til job@horsensrengoering.dk mærket i emnefeltet:  ”Job 518”

-----------

We are busy at Horsens Rengøring - so we need another stable and responsible employee who can take care of office cleaning for a customer in Horsens. We expect you to be able to work efficiently, independently and with a high level of quality. You must be able to speak and understand either Danish or English. Driving license and own car will be an advantage, as you will have to meet at the customer.

When: Friday after 15.00 or Saturday between 6.00 – 18.00.
Hours: 2 hours per week and every 4. Week 3 hours.
Start: 4. August 2023

A criminal record must be presented. Salary according to the Service Agreement.

Application and CV per e-mail to job@horsensrengoering.dk marked in the subject field: "Job 518"

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HORSENS RENGØRING ApS, Spedalsø, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job@horsensrengoering.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837017

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet