BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har travlt hos Horsens Rengøring – så derfor har vi brug for endnu en stabil og ansvarsbevidst medarbejder, der kan varetage butiksrengøring hos en af vores kunder i Horsens.
Vi forventer, at du kan arbejde effektivt, selvstændigt og med højt kvalitetsniveau. Du skal kunne tale og forstå enten dansk eller engelsk.
Jobbet er også egnet til fleksjob.
Hvornår: 1,5 time onsdag kl.16.00 og 3 timer lørdag mellem kl. 6.00-18.00. Hver 4. lørdag 1,0 ekstra time.
Timer: 4,75 time pr. uge gennemsnit.
Opstart: 23/8-2023.
Straffeattest skal forevises.
Ansættelse og løn efter Serviceoverenskomsten.
Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til job@horsensrengoering.dk mærket i emnefeltet: ”Job 526”
-----------------------------
Office-cleaning – 4,5 hours weekly in Horsens
We are busy at Horsens Rengøring - so we need another stable and responsible employee who can take care of office-cleaning for a customer in Horsens. We expect you to be able to work efficiently, independently and with a high level of quality. You must be able to speak and understand either Danish or English.
When: 1,5 hours Wednesday at 16.00. 3 hours Saturday between 6.00 – 18.00. Every 4. Saturdays 1 hour extra.
Hours: 4,75 hours per week. Start: 23/8- 2023
A criminal record must be presented. Conditions of employment and salary according to the Service Agreement. Application and CV per e-mail to job@horsensrengoering.dk marked in the subject field: "Job 526"
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
HORSENS RENGØRING ApS, Spedalsø, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: job@horsensrengoering.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837064