Lille plejecenter i udkanten af Horsens søger engageret daglig leder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at blive den nye leder på Egebakken plejecenter og sammen med et engageret og dynamisk personale fortsætte den gode udvikling, hvor der er fokus på at være tæt på medarbejderne og at sikre det gode og værdige hverdagsliv sammen med beboerne og deres pårørende.

Du kan via dette link få et lille indblik i plejecentret:
https://plejehjemsoversigten.dk/da/Midtjylland/Horsens-Kommune/Egebakken

Velkommen til Egebakken
Egebakken plejecenter består pt af 18 plejeboliger og 1 gæsteplads. I 2024 er der er planer om en udvidelse til 25 boliger. Der er ca. 20 medarbejdere ansat, heraf 1 sygeplejerske samt SOSU-personale.
Vi har fokus på kompetenceudvikling og er uddannelsessted for Social- og Sundhedshjælpere.
Egebakken er en del af ”I Sikre Hænder (ISH) konceptet”. Du kan læse mere om det her:

I sikre hænder

Din dagligdag:
Du skal være med til at sikre et velfungerende plejecenter, med et løbende fokus på forbedringer og kompetenceudvikling af medarbejderne og det gode arbejdsmiljø samt sikre, at Egebakken er stedet, hvor alle trives. Ledelsesopgaven indebærer et fokus på at skabe et godt og udviklende samarbejde med beboerne og deres pårørende, som samlet set viser sig i ”Det gode ældreliv” i Horsens Kommune.

Din lederstil:
Det er vigtigt at du er fysisk synlig, tydelig og brænder for den faglige kvalitet og udvikling af den gode kultur. Du evner at anvende en jordnær, anerkendende og motiverende lederstil. Derudover er det vigtigt at du er god til at skabe relationer til beboerne og deres pårørende internt, og at du indgår i samarbejdet på tværs i Job og Velfærd.

Vi forventer at du:

  • Er uddannet sygeplejerske eller har en anden tilsvarende sundhedsfaglig uddannelse.
  • Har ledelseserfaring.
  • Er ærlig, tillidsfuld og tager ansvar som daglig leder på et plejecenter.
  • Har færdiggjort eller er godt i gang med en ledelsesmæssig efteruddannelse på diplomniveau.
  • Har erfaring med økonomi- og budgetstyring.
  • At du aktivt indgår i ledelsesarbejdet og de forskellige udviklingstiltag på tværs i Sundhed og Ældre.

Vi tilbyder:
  • En fantastisk medarbejdergruppe, der brænder for deres fag.
  • Et plejecenter med mange engagerede frivillige
  • Et lederteam bestående af 7 daglige ledere samt én områdeleder, hvor der er fast ledelsessparring og hvor der arbejdes på ”et fælles VI” på tværs af job og Velfærd.
  • Mentorordning.
  • Struktureret introduktion.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling, med mulighed for støtte og sparring.
  • Kommunal sundhedsordning.

Kontakt:
Er du blevet nysgerrig og ønsker at vide mere, så kontakt områdeleder Hanne Reinholt på telefon 3067 4075.

Det praktiske:
Ansøgningsfrist er søndag, den 13. august 2023.
Forventet tiltrædelse den 1. oktober 2023 eller efter nærmere aftale.
 
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst med KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Vi indhenter referencer i forbindelse med ansættelsen.
 
Vi glæder os til at høre fra dig!



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Egebjergvej 148B, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5b3da7a5-23bd-4e3b-a083-a4e4cbd17b19

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876688

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet