BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide at være udendørs uanset vejret, og trives du med at arbejde selvstændigt og sammen med gode kolleger, så er du måske vores nye parkeringskontrollør. Du vil få et arbejde, hvor dagene sjældent er ens, hvor man kan gå i midtbyen, men også kører i industriområderne og oplandsbyerne.
Der er en uformel tone, og højt til loftet i afdelingen. Der er gode og dygtige kollegaer at spare med, og godt kollegaskab prioriteres højt. Det er ikke vigtig om du er erfaren eller ny, blot du har interesse i jobbet og der er den rigtigt kemi.
Affald, Trafik og Ejendomme varetager alle opgaver inden for trafikområdet, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med 4 andre parkeringskontrollører i afdelingen, og sammen varetager i kommunens parkeringskontrol. Du vil endvidere komme til at arbejde tæt sammen med afdelingens administrative medarbejder indenfor parkeringsområdet.
Som parkeringskontrollør skal du bl.a.:
- Informere og vejlede byens borgere og gæster om parkeringsreglerne og parkeringsforholdende i Horsens Kommune – vi er ikke et privat parkeringsfirma der skal udstede afgifter, vi kan gøre det.
- Kontrollere at parkeringsreglerne overholdes, og hvis ikke udstede en afgift.
- Arbejde i det fri hele året uanset vejret.
Vi forventer, at du:
- har gennemgået uddannelsen som parkeringskontrollør, eller at du er parat til at gennemgå den.
- evner at udtrykke dig klart i skrift og tale.
- har godt humør og er serviceminded.
- er omgængelig, nem at snakke med og har et roligt sind også i pressede situationer.
- har kørekort
- ligesom det vil være en fordel, hvis du kan tale engelsk og evt. tysk
- er parat til at arbejde i eftermiddags – og aftentimer samt nogle weekender/helligedage
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Arbejdstiden er på hverdage primært i eftermiddags- og aftentimerne, og der vil også være nogle weekendvagter både i dag- og aftentimerne. Der vil være mulighed for, at være med til at planlægge ens vagtplanen. Der kan forekomme ændringer i vagtplanen ved sygdom, ferie og lignende.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til Dorte Kristensen på tlf. 7629 2523 eller Afdelingsleder Claus Lundgaard Karlsen på tlf. 7629 2617.
Ansøgningsfrist den 20. august. 2023
Der forventes afholdt samtaler den 24. august 2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6240bea2-089b-4aa4-8f65-61c15f7126a0
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873634