Servicekoordinator med administrativ erfaring og teknisk flair.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Servicekoordinator med administrativ erfaring og teknisk flair.

HR-Industries søger for Amada Danmark en servicekoordinator til support af virksomhedens serviceteknikere. Virksomheden ved Horsens sælger industrimaskiner i Danmark for en af verdens største producenter.

Trivsel og samarbejde vægtes højt. De ansatte er meget engagerede og motiverede. De bliver anerkendt og værdsættes med bl.a. personalegoder og et givtigt arbejdsmiljø, hvilket gør, at en stor del af deres ansatte har været hos virksomheden i mange år. Medarbejderne tilbydes oplæring og efteruddannelse gennem hele arbejdslivet. I øjeblikket bygges et attraktivt, stort og moderne domicil, der tages i brug senere på året. Herudover og tilbyder virksomheden en konkurrencedygtig løn.

Arbejdsopgaverne er varierende og omskiftelige. Dét skal du trives med. Derudover sætter vi pris på, at du ytrer din mening og tør sige til, når du ser muligheder for forbedringer f.eks. af arbejdsgange.

Servicekoordinatoren skal organisere og optimere teknikernes arbejdsdage, koordinere deres indsats og sikre fakturering af opgaverne. Du vil f.eks. komme til at arbejde med:

  • Support til serviceteknikerne, for eksempel med at prioritere og koordinere deres arbejdsopgaver
  • Oprettelse, håndtering og fakturering af salgs- og serviceordrer
  • Opfølgning på igangværende opgaver og håndtering af dokumentation
  • Udarbejdelse af arbejdsopgaver i virksomhedens ERP-system (Visma)
  • Udarbejde mindre tilbud og opfølgning på disse
  • Hjælpe til med ad hoc-opgaver mv. ved spidsbelastning

De administrative opgaver i jobbet fylder mest. Da virksomhedens produktserie er teknisk, er det fordel, at du har teknisk snilde og nogle års erfaring fra en lignende stilling. Herudover sikrer virksomheden en grundig oplæring i arbejdsopgaver og produktserie.

Det vigtigste er, at du møder nye opgaver og udfordringer åbent og proaktivt med gejst, vilje og gåpåmod samt at du bidrager til det gode humør i afdelingen.

Din faglige baggrund kan for eksempel være administrativ med erfaring fra back-office salgssupport, kundeservice eller noget helt tredje. En teknisk baggrund er ikke et must. 

Du skal kunne kommunikere på Engelsk i skrift og tale på brugerniveau.

Søg straks, da jobbet skal tiltrædes hurtigst muligt. Virksomheden venter dog gerne på den rette.

Spørgsmål til stillingen: Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte HR-Konsulent Lars Hedelund hos HR-Industries på telefonen 8642 3540 hverdage imellem 08.00 til 16.00. HR-Industries gennemfører samtaler løbende, og stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb, så søg straks.

Ansøgning: Vil du være en del af rejsen i denne virksomhed, så søg stillingen ved at sende en ansøgning og CV på følgende link http://www.hr-industries.axp.dk/ job 58941. Når du klikker på linket, føres du automatisk over i HR-Industries system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades.

Vil du gerne ringes vedr. denne stilling, udfyld navn og nr. her og vi kontakter dig: https://hr-industries.dk/om-hr-industries-a-s/skal-vi-kontakte-dig/

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HR-INDUSTRIES A/S, Bøsbrovej, 8940 Randers SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: http://www.hr-industries.axp.dk/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853975

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet