BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en skolesekretær, som brænder for økonomistyring, budgetopfølgninger og som har lyst til at være en del af skoleårets planlægning på Horsens Byskole.
Vi søger en kollega som har en kontoruddannelse. Du kan f.eks. være uddannet assistent med speciale i offentlig administration, administrationsbachelor eller lignende. Vi ser gerne, at du har erfaring fra skoleområdet eller kommunal administration.
Du skal have lyst til at arbejde sammen med alle skolens medarbejderne, og du skal kunne se muligheder i jeres forskellige fagligheder og organisatoriske roller til gavn for skolens elever.
Vi ønsker en administrativ medarbejder der:
- Er en haj til Excel og ser dette som et naturligt arbejdsredskab.
- Har erfaring med budgetlægning, budgetopfølgning og regnskab
- Besidder stærke analytiske evner og er god til at skabe systematik og overblik
- Kan give et sundt med og modspil ind i lederteamet og administrationen
- Arbejder selvstændigt og tager ansvar for den fælles opgaveløsning
- Kan kommunikere på mange niveauer i et klart og forståeligt sprog
- Er god til at sætte sig ind i nye områder, og anvender IT i alle sammenhænge som et naturligt arbejdsredskab.
- Er stabil, arbejdsom og imødekommende
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:
- Økonomistyring og budgetlægning i NemØkonomi
- Månedlig budgetopfølgninger med afdelingsledere og skoleleder
- Overblik over segregerede elever
- Intern og ekstern kommunikation ift. organisation, forvaltning og ministerium
- Tovholder på skoleårets planlægning, timefordelingsplan og ressourceberegning sammen med øverste skoleleder
- Træk og bearbejdning af forskellig data fx statistik og ledelsesinformation i vores BI system,
- Tovholder på indkøbsaftaler og betalingsaftaler
- Udarbejdelse af overbliksskabende skemaer og registreringsark, nye skemaer m.m.
Information omkring Horsens Byskole
På Horsens Byskole arbejder vi i professionelle læringsfællesskaber (PLF), og samarbejdet er omdrejningspunktet for børnenes læringsudbytte. Vi tænker og arbejder systemisk. Vi skal løfte vores elever fagligt i dansk og matematik, og indeværende skoleår har vi desuden en særlig indsats omkring læringsoptimisme. Vi ser personlig mestring som en forudsætning for hele elevens udvikling og læring.
I Horsens Kommune har vi en klar mission: det handler om børnene. I det arbejde spiller Horsens Byskole en stor og betydningsfuld rolle. Vi har positive forventninger til hinanden, til børnene, de unge og deres forældre. Vi skal løfte i flok.
Horsens Byskole består af tre afdelinger med ca. 950 elever og ca. 160 ansatte. Skolens afdelinger ligger på henholdsvis Lindvigsvej (0.-6. årgang), Kildegade (0.-6. årgang) og Fussingsvej (0.-9. årgang). Udskolingen for alle tre afdelinger er samlet på Fussingsvej. Ud over almendelen har vi også en fuld specialklasserække (0.-9. årgang) på afdeling Fussingsvej.
På skolens hjemmeside www.horsensbyskole.aula.dk kan du få yderligere indsigt i skolens profil.
Spørgsmål?
Yderligere oplysninger kan fås hos skoleleder Katja Andersen på horsensbyskole@horsens.dk eller på skolens hovednummer 76 29 40 80.
Ansættelsesproces:
For at komme i betragtning til stillingen skal du have haft personlig kontakt eller deltaget i åbent hus på Fussingsvej 6, d. 1. juni 2023 kl. 16.00.
Ansøgningsfrist: søndag d. 11. juni 2023. Husk at vedhæfte eksamensbevis og andre relevante dokumenter, når du søger stillingen.
Vi afholder ansættelsessamtaler d. 16. juni 2023
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med tiltrædelse d. 1. august 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Fussingsvej 6, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=367264f2-85ff-4f0f-8a16-901daaac85a3
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840987