To medarbejdere til Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Borgerservice søger to nye kollegaer, der brænder for at yde professionel borgerservice i topklasse. Vi er en afdeling med mange berøringsflader til borgernes liv og vi er optagede af at hjælpe borgerne bedst muligt. Vores nye kollegaer er derfor dygtig til at forstå borgernes behov, har en stærk faglighed og er løsningsorienteret.

Begge stillinger er placeret i vores ekspeditionsteam. I den ene stilling bliver du specialist på vielsesområdet og i den anden bliver du specialist på beboerindskudsopgaven. Ekspeditionsteamet dækker desuden en lang række opgaveområder, blandt andet MitID, pas, kørekort, folkeregister og Den Digitale Hotline. Du kommer til at stifte bekendtskab med de fleste af opgaverne samt vielse eller beboerindskud på et mere specialiseret plan.

Borgerservice består desuden af Kontrolenheden, Team Enkeltydelse & Pension, Forretning & Udvikling samt kommunens Information og Omstilling. 

Vi kan tilbyde en afvekslende hverdag, hvor du både får ansvar og indflydelse. Sammen med kollegaer og fagkoordinatorer kommer du til at indgå i et tværfagligt miljø, hvor vi er optagede at spille hinanden gode. Vi lægger vægt på høj, faglig kvalitet i opgaveløsningen og altid med borgeren i centrum. Vi prioriterer et godt arbejdsmiljø, hvor vi i fællesskab tager ansvar for vores fælles trivsel og udvikling. Du trives i en omskiftelig hverdag, hvor du kommer i mål med dine opgaver, selvom dagen måske ikke forløber, som du havde planlagt.

Opgaverne vil spænde vidt, men er bl.a.:

  • Beboerindskudslån
  • Pas
  • Kørekort
  • Folkeregister
  • NemID/MitID
  • Medbetjening af selvbetjeningsløsninger
  • Bemanding af Den Digitale Hotline
  • Sagsbehandling inden for udvalgte ovennævnte fagområder


Vi ser gerne, at du:
  • Har en uddannelse med speciale i offentlig administration
  • Har kendskab til love og regler samt erfaring med opgaverne på (nogle af) områderne beskrevet ovenfor
  • Kan vejlede om digitale selvbetjeningsløsninger
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner både internt og eksternt.
  • Trives med at sætte dig ind i nye opgaver og holde mange bolde i luften på samme tid


Borgerservice er i chefområde med biblioteket og Sund By og er fysisk forankret på Samsøgade 3 i Horsens. Vi skal inden for nogle år flytte sammen med biblioteket og Sund By i nye rammer på Rådhustorvet 4. Indtil da leverer vi borgerservice i topklasse på Samsøgade 3.

Du refererer til lederen af Borgerservice, og du vil løbende sparre med både kollegaer og faglig koordinator.
Du er meget velkommen til at kontakte Leder af Borgerservice Lone Bjørn Madsen for at høre nærmere om stillingen (mobil 40 23 84 78)
Formalia
Stilling: Fast, 37 timer/uge
Løn: Efter kvalifikationer og efter forhandling med relevant organisation
Tiltrædelse: d. 1. september 2023
Ansøgningsfrist: d. 18. juni
Samtale: forventes afholdt d. 23. juni 2022
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a1222ee6-cdaf-4843-96c2-20e98e2808d8

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838684

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet