BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du stærk på det administrative område med øje for god support? Har du lyst til et job, hvor opgaverne kan være varierede? Kunne du tænke dig at supportere ledere og andre faggrupper med både specifikke opgaver og ad-hoc opgaver?
Så er du måske vores nye administrative kollega i Team Administration, hvor du sammen med et hold af dedikerede kolleger sikrer en effektiv og professionel opgaveløsning i Job og Velfærd.
Hvad bliver dine arbejdsopgaver?
Dine primære opgaver vil kunne sættes op i fire hovedområder:
- Opgaver i ”Center for Arbejde, Udvikling og Læring”, primært i fagsystem Ludus
- Referent i forskellige mødefora
- Opgaver i forhold til personaleadministration på tværs af Job og Velfærd, primært i fagsystemerne Emply og KMD Rollebaseret
- Øvrige forefaldende opgaver i Team Administration i fællesskab med det øvrige team
Hvem er dine nye kolleger?
Du kan se frem til at blive en del af en afdelingen Administration og Digitalisering. Vi er 34 administrative medarbejdere, heraf er der 14 kolleger i det arbejdsfællesskab, du ansættes i. Øvrige medarbejdere i Administration og Digitalisering er teknisk servicemedarbejdere og rengøringspersonale.
Vi er for nyligt flyttet ind på et nyt flot rådhus med mulighed for at dyrke fællesskaber i og uden for egen afdeling - både fagligt og fritidsmæssigt i fritiden.
Vores ønskeliste til dine kompetencer indeholder, at du:
- har kommunal uddannelse/erfaring inden for kontor/administration og er interesseret i at videreuddanne dig med eksempelvis. kommunom
- er dygtig skriftligt
- kan prioritere i dine opgaver og bevare overblikket
- er løsningsorienteret og struktureret
- vil samarbejdet og dine kollegaer
- er serviceminded og fleksibel i forhold til opgaveløsningen
Vi kigger samtidig efter en kollega, der har et positivt sind, et godt humør og som aktivt bidrager til afdelingens trivsel og udvikling.
Vi forventer ikke, du kan det hele fra start. Du vil få en grundig oplæring i, hvordan vi fungerer som organisation.
Lyder dette interessant tilbyder vi en stilling, hvor der er mulighed for at planlægge egen arbejdsdag, samarbejde på tværs af Horsens Kommune og mulighed for at videreudvikle på vores opgaveportefølje – både individuelt og sammen med kollegaer.
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer med tiltrædelse 1. august 2023
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK overenskomst og lovgivning
Ansøgningsfrist den 18. juni 2023
Ansættelsessamtaler bliver afholdt fredag , den 23. juni 2023
Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte
teamleder Peter L. Sørensen på telefon 6161 4401
Arbejdssted:
Administration og Digitalisering
Chr. M. Østergaards Vej 4
8700 Horsens
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=21e9d0c7-1741-47be-8f95-9fa8bc157156
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5844406