Projektleder/ingeniør til vej- og stiprojekter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Horsens Kommune er en af landets hurtigst voksende kommuner. I Teknik og Miljø er vi i disse år med til at tegne stregerne for fremtidens Horsens, hvor der de kommende år sker store forandringer. Byrådet har prioriteret, at der skal ske flere store investeringer i infrastrukturen, for når kommunen vokser, bliver der trængsel på veje og stier. De udfordringer er vi med til at løse – og vi søger en ny kollega, der vil være med i udviklingen af Horsens Kommune.

Vi har derfor rigtig travlt og søger en frisk, dygtig og erfaren kollega, der vil trives med projektledelse og projektering af anlæg, og som kan bidrage til løsningen af opgaver primært inden for anlægsområdet. Stillingen er meget alsidig, og hverdagen vil byde på mange forskellige opgaver. Du vil alt efter din erfaring og kompetencer komme til at stå i spidsen for flere af vores mange store og små anlægsprojekter.

Vi er ca. 98 engagerede medarbejdere i Affald, Trafik og Ejendomme, der bl.a. løser alle opgaver inden for vej- og trafikområdet. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med de ca. 25 andre kolleger i Trafik og Vej samt kollegerne i de andre afdelinger i Teknik og Miljø. Du vil naturligvis også få et tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere bl.a. myndigheder, projektudviklere og rådgivere.

Vil du være med til at arbejde med fremtidens vej- og stiprojekter i Horsens Kommune? Brænder du for projektering/projektledelse? Kan du se dig selv som en del af et solidt team med det faglige i højsædet? Så er det lige dig vi søger!

Du bliver en del af Trafik og Vej, som er kendetegnet ved en høj faglighed og hvor samarbejde og indflydelse på opgaveløsningen er en naturlig del af hverdagen.

Vi vægter et godt kollegialt sammenhold, hvor godt humør, faglige interesser og gåpåmod er en integreret del af hverdagen

Vi har travlt men vi er gode til at hjælpe hinanden så vi sammen får løst afdelingens opgaver. Det er derfor også vigtigt at du evner at dele ud af din viden på kompetent og forståelig vis. Du kan også komme til, i samarbejde med dine kolleger, at løse opgaver der ligger ud over dine kerneopgaver, og jobbet kræver, at du tør tage ansvar og initiativ, samt at du kan håndtere en fleksibel opgaveløsning.
Jobbeskrivelse og ansvarsområde:

Dine primære arbejdsopgaver vil/kan være:
 

  • Projektledelse
  • Byggeledelse/tilsyn med anlægsprojekter
  • Styring af entreprenører
  • Samarbejde med rådgivere
  • Udbud af vej- og stianlæg
  • Økonomistyring af anlægsprojekter.
  • Projektering af anlægsprojekter (vej- og stiprojekter, byggemodninger m.m.)

Den endelige opgaveportefølje vil blive tilrettelagt efter din profil og i størst muligt omfang også efter dine ønsker i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere, idet det tilstræbes at medarbejderne i afdelingen har stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse.

Vi forestiller os, at du:
  • Har en relevant uddannelse f.eks. som ingeniør eller lignende, men har du erfaring inden for området er din uddannelsesmæssige baggrund ikke afgørende.
  • Har erfaring som projektleder og tilsyn med anlægsprojekter
  • Har erfaring med projektering af vej – og stianlæg herunder byggemodninger
  • har forståelse for og lyst til at arbejde i en politisk ledet organisation.
  • er omstillingsparat og trives i et arbejde, hvor dagen sjældent bliver som planlagt.
  • er løsningsorienteret og ser muligheder frem for begrænsninger.
  • er selvstændig i din opgavevaretagelse, men samtidig formår at arbejde i et team, hvor samarbejde er et vigtigt nøgleord.
  • er udadvendt og god til at kommunikere både på skrift og i tale.

Vi tilbyder dig:
Trafik og Vej er en spændende arbejdsplads, hvor der er travlt, men hvor der især er fokus på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi har en uformel tone og der er højt til loftet.

Afdelingen er kendetegnet ved dygtige, engagerede og hjælpsomme kolleger som sammen med ledelsen vægter det sociale sammenhold højt. Vi har et meget uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor samarbejde og hjælpsomhed er vigtige nøgleord. Vi passer på hinanden.

Du vil få et udfordrende job med mulighed for såvel personlig som faglig udvikling, og hvor det i høj grad er muligt selv at planlægge sine dage under mottoet frihed under ansvar.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er 37 timer med tiltrædelse efter sommerferien.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst. (Det betyder bl.a. god pension og betalt frokostpause).

Der er gratis kaffe/the, parkering og frugt ordning.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er søndag den 18. juni 2023og vi forventer at afholde samtaler onsdag den 21. juni 2023.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og til at læse, hvordan du kan styrke vores myndigheds- og driftsteam og bidrage til udviklingen i Teknik og Miljø.

Vil du vide mere?
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Morten Foli tlf. 76292613, Brian Hannibal tlf. 76292619 eller Viktoriya Varbanova 76292614



 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=85c0b9f7-622a-4422-ad1c-3b334bddbd7c

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841909

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet