BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at løse komplekse og udfordrende opgaver i en stor og spændende organisation? Er du i gang med en økonomi- eller revisionsuddannelse? Så bliv ved med at læse, for det er præcis dig, vi leder efter.
I kontoret Koordination og Governance i Skattestyrelsen udvikler og styrker vi hele tiden vores opgavevaretagelse, der er med til at sikre, at der kan aflægges et rigtigt regnskab for de skatter og afgifter som den danske statskasse modtager hvert år. Det gør vi ved at sikre, vi har de rigtige og relevante kontroller, ved at have gode og gennemsigtige processer og gennem konstruktiv dialog med vores samarbejdspartnere. Vi søger en studentermedhjælper, der vil med på holdet i en stor og kompleks organisation med de helt store regnskabstal. Stillingen er på ca. 15 timer om ugen.
Dine primære opgaver
- Udarbejde og vedligeholde overblik over kontroller ifm. regnskabsaflæggelsen
- Bistå med koordination, kvalitetssikring og overblik over kontrolmiljøet i Skattestyrelsen
- Bistå med udarbejdelse af notater, vejledninger, proceskortlægning og -forbedring.
- Gå til hånde med en bred vifte af opgaver
Det er vigtigt, at du er en holdspiller, der vil være med til at løse en kombination af opgaver. Vi hjælper altid hinanden, men det er vigtigt, du er selvstændig, effektiv og ansvarsbevidst. Derudover håber vi, at du kommunikerer klart både mundtligt og skriftligt.
Om os
Du kan se frem til at blive en del af kontoret Koordination og Governance i afdelingen Regnskab § 38 i Skattestyrelsen. Kontoret er bemandet af 13 medarbejdere og ledes af en kontorchef. Kontorets opgaveportefølje består blandt andet af at sikre et stærkt kontrolmiljø for regnskabsaflæggelse af skatter og afgifter på finanslovens § 38 og udarbejdelse af årsregnskabet for statens indtægter. Her kommer du til at spille en vigtig rolle sammen med dygtige kolleger.
Det er vigtigt for os, at det er udviklende og sjovt at gå på arbejde. Sparring og videndeling er nøgleord for succes og du får et grundigt introduktionsforløb med mentorordning og sidemandsoplæring, så du kommer godt fra start. Vi vægter det sociale højt og vi tror på, at sammenhold, tillid og glæde er afgørende for, at vi skaber resultater sammen og hver for sig.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV, studiejournal og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 16. juni 2023.
Spørgsmål besvares gerne af specialkonsulent Ann-Sofie Tranæs på tlf. 72 37 42 89, chefkonsulent Kristoffer Tølbøll på tlf. 72 38 87 18 eller kontorchef Martin Klindt Kofoed på tlf. 72 37 23 58.
Vi indkalder til samtaler løbende. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2023.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdstiden er ca. 15 timer om ugen i gennemsnit og den tilrettelægges, så det passer bedst muligt med dit studie. Der vil være mulighed for yderligere fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder. Arbejdsstedet er Grønlandsvej 5, 8700 Horsens.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Horsens, Grønlandsvej 5, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169319&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840304