BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Horsens Kommune står vi sammen om at være ambitiøse, skabe sammenhæng for borgerne og fremstå som et fagligt fyrtårn – vil du være med?
Visitation, korte og akutte borgerforløb er i en spændende udvikling og får løbende nye og forskelligartede opgaver. Vi opnormerer derfor nu vores visitatorteam.
Stillingen er på 32-34 timer/ugl. med tiltrædelse d. 1. oktober 2023.
Stillingen er fysisk placeret på Rådhuset, og er en kombination af hjemmebesøg og administrativt arbejde. Det er derfor en forudsætning, at du kan tage ansvar for kommunikationen i mødet med borger og pårørende, og at du har lyst til at arbejde med sagsbehandling og har gode IT-evner.
Arbejdsopgaverne består bl.a. af:
- vurdering og revurdering af borgernes funktionsniveau, for herudfra at træffe afgørelse på ansøgninger om bl.a. praktisk hjælp og personlig pleje, rehabiliteringsforløb, korttidspladser og plejeboliger
- målrettet og lovmedholdelig sagsbehandling og dokumentation
- sikre det tværfaglige fokus i sagsbehandlingen
- motivering i forhold til mestring og rehabilitering
Vi ønsker, at du:
- har en sundhedsfaglig uddannelse som sygeplejerske, ergoterapeut eller fysioterapeut
- har myndighedserfaring og uddannelse som visitator – eller er indstillet på at tage uddannelsen
- har indgående kendskab til Fælles Sprog 3
- mestrer at kommunikere, så borgerne oplever sig mødt - også i pressede situationer
- har fokus på, og interesse for rehabilitering
- har lyst til og evner at være myndighedsperson
- har lyst til og evner at arbejde tværfagligt
- er fleksibel i forhold til at indgå i afdelingens forskellige opgaveområder.
Ved udvælgelsen af kandidater vil der specielt blive lagt vægt på:
- overblik og erfaring på området
- selvstændighed og selvtilrettelæggelse
- kommunikations- og samarbejdskompetencer
- evnen og lysten til at træffe afgørelser i komplekse situationer
- løsnings- og mulighedsfokus
- lysten til at udvikle teamets fælles kompetencer til gavn for helheden
Vi kan tilbyde:
- en stilling i en afdeling i udvikling med et stort opgave-flow
- et spændende og selvstændigt job i en afdeling med fokus på kvalitet, mestring og løsninger
- dygtige kollegaer
- målrettet introduktion og oplæring
- fleksible arbejdsvilkår
Daglig leder af Visitationen Camilla Lodahl telefon: 7629 3684
Løn og ansættelsesforhold:
I henhold til gældende overenskomst for visitator i selvtilrettelæggende stilling.
Ansøgningsfrist: Søndag d. 20. august 2023
Samtaler vil finde sted: Fredag d. 25. august 2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3317bc21-66b1-4e1c-9cc2-e31d1ddf6f78
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873430